#1 Skrevet April 8, 2008 Hei Noen som vet hvor mye grunntrykk bensintrykkregulatoren på ADU har? Jeg ser at den har annet delenummer en ABY og AAN. delnummeret er forøvrig 034 133 534p i følge akte. Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2008 Hei Noen som vet hvor mye grunntrykk bensintrykkregulatoren på ADU har? Jeg ser at den har annet delenummer en ABY og AAN. delnummeret er forøvrig 034 133 534p i følge akte. Mvh Leif 3.8 bar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2008 Takk skal du ha:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2008 min aan regulator står merket med 4 bar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2008 min aan regulator står merket med 4 bar... ja men det er til AAN og ikke ADU. ABY har forøvrig 4 bar bensintrykksregulator også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2008 ADU regulatoren skal regulere til 3.8bar, men spec på bensintrykk er 3.8-4.0 bar (målt u/vakuum) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...