Spørsmål angående dekk-kjøp

Anbefalte innlegg

Hei.

Har fått hand om ett sett 17" RS4-2 felger jeg planlegger å bruke på Passaten. :)

Til disse har jeg funnet følgende billig-dekk fra Interdekk:

https://www.interdekk.no/categories/upclose_tire.php?sysnr=054496

https://www.interdekk.no/categories/upclose_tire.php?sysnr=164857

Noen som har erfaring med disse Regal dekkene? Noen som vet hva som er forskjellen på disse to dekkene?

Samme produsent, samme pris. Men forskjellig mønster. Fordel/ulemper med begge dekk?

Ser også GOODRIDE dekk som er svært billig. erfaringer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hvertfall si så mye at Goodride fikk strykkarakter i dekktest nylig, så det ville jeg styrt unna.

Vet heller ikke om jeg ville kjørt med dekk som har samme navn som ymse kornprodukter :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hvertfall si så mye at Goodride fikk strykkarakter i dekktest nylig, så det ville jeg styrt unna.

Vet heller ikke om jeg ville kjørt med dekk som har samme navn som ymse kornprodukter :)

Støtter denne , spytt heller i litt mere så får du ordentlige dekk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ikke det er no smart å kjøpe billig dekk, er jo de som holder bilen på veien.... Du får det du betaler for for å si det mildt....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen erfaringer med disse billig dekkene da? Nankang?

Noen som har kjørt på slike dekk?

Hvor lenge varer de i forhold til "kvalitetsdekk"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville valgt nankang av billigdekkene...eller jeg har jo gjort det da. ligger jo et par tråder her ang. nankang:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Skal søke og se om jeg finner noe. Takk for svar. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte 4 stk Nankang NS2 dekk. Til den nette sum av 2680 kr - ferdig levert.

Enda noen mil til Bridgestone dekkene som står på felgene må byttes.

Blir spennende å se hvordan Nankang dekkene fungerer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører Nankang NS2 nå i 225/35-19 og syntes de er helt greie prisen tatt i betraktning. Noen mener de kan være skumle på vått føre, men har kjørt et par dager i regnvær nå uten å merke noe dårlig grep. Men som med mye annet så får man stort sett hva man betaler for.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte 18" regal for 1 år siden,det var litt risting etter montering og han som satte på dekkene sa att dette kom av att felgene mine ikke var hundre prosent! Dette ble værre og værre etter som tiden gikk.Fikk en kompis til å se på hva som gjorde dette,det lå da fullt av grease i fram felgene fordi begge mansjettene var ødelagt,samt att det var slakk i noen lenke armer,konkluderte med av att det var dette som var galt.Skiftet hele skitten,12 armer ,mansjetter skiver,klosser. Da var det klart for prøve tur og jeg gledet meg til å få bilen igjen.Da fikk jeg tlf om att det ristet like mye som før.Da han sjekka dekka var det på innsiden store utbulinger på 2 av dekka som sto bak på bilen! Desse dekka kunne ha eksplodert hva tid som helst! satte på piggdekkene og bilen er som ny å kjøre! Dekkene ble solgt av en Opel forhandler,sitter her å lurer på hvordan di kan selge dekk av så dårlig kvalitet! Det blir sagt att en må lese alt som står med liten skrift! Kikket nøye på dekkene i dag og det stod Made in south Africa! Er det andre med lignende erfaringer? må ta kontakt med forhandler i morgen,men er redd for att kvitteringen for dekka er gått i bosset!:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.