plass til tåkelys passat 3b

Anbefalte innlegg

har akkurat kjøpt meg et sånn "kina" sett med tåkelys til passat 3b.

da jeg tok av original dekselet for å prøve montere lyktene synes jeg det var veldig dårlig plass der.

bla spylerveskebeholderen var i veien.

dere som har gjort dette før hvordan har dere fått plass?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har montert dette på passat'en til en kompis (99mod TDI)

v.side: skjere vekk endel plast av luftføringa til intercooleren.

h.side: ta vekk/flytte den ene fløyta.

lagde forresten braketter i aluminium siden det ikke var med i pakken.

fikk du med noe form for holdere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen holdere mener du da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen holdere mener du da?

holdere til tåkelysene?

som i festebraketter/festeanording osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med dette er samme tåkelys sett som jeg bestilte. Det fulgte ikke med noen slags braketter nei. Kun nye deksler med utsparing for tåkelys. Men det midterste stykket manglet på mitt sett. ("Skjøtestykket").

Hva brukte du til braketter? Patentbånd eller noe sånnt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok det samme som du bestilte da ja.synes ikke de deksla som var med passer i det hele tatt så det blir nok litt miksing med det originale dekselet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kanskje på tide at jeg får montert mine tåkelys også. Hvor planlegger du å trekke kablene? Kjøpte ny bryter også så må vel få ut den gamle og få koblet til der. Jeg tror også det er bedre å modifisere de originale dekslene.. Festehullene stemmte jo overhodet ikke overens med de nye dekslene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som har erfaring med om det blir lite luft til intercooleren ved montering av tåkelys?

kan ikke tenke meg at det skal ha noen betydning men... temperaturen blir vel kanskje litt høyere...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom nettopp hjem fra verkstedet. Har vært å pønsket på tåkelys monteringen. Og montert lysene.

Mens jeg lå der kom jeg til å tenke på akkurat det med intercooleren? Noen som vet dette?

De dekslene som følger med fikk jeg ikke til å passe i det hele tatt. Vet ikke hvordan det blir seende ut hvis man skjærer ut i de originale?

Siden det ikke ligger ledningsnett klart til tåkelys, hvor skal man koble seg til? Har jo ny original bryter med tåkelys funksjon. Hvor går kabelen ifra lysbryteren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kappa vekk mye av plasten inn mot IC for 2-3 år siden, men har ikke merka noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel en del tråder her på forumet som beskriver hvordan man skal legge opp ledninger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.