#1 Skrevet April 8, 2008 Noen som har noen knep for å få ned co2 innholdet i eksosen? Har hørt at kondensfjerner i bensinen skal hjelpe: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2008 Fyll en god skvett E85.........har funket bra for flere her på forumet. Jeg fylte cirka 75% ren E85 å bilen gikk gjennom eu uten problem. Gikk ifra ifra 1,5 til 0,08-0,09 (kravet for biler med kat. er 0,5) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2008 Hva med å fikse feilen som gjør at det er for høy CO? Vanligvis skyldes jo dette feks ødelagt lambda eller vanntemperatur sensor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2008 Fyll en god skvett E85.........har funket bra for flere her på forumet. Jeg fylte cirka 75% ren E85 å bilen gikk gjennom eu uten problem. Gikk ifra ifra 1,5 til 0,08-0,09 (kravet for biler med kat. er 0,5) Og E85 er: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2008 Og E85 er: klø :Ehhh....det får du på mange bensinstasjoner. Bio-etanol,det består av 85% etanol og 15% bensin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2008 Kan bli et problem å skaffe der jeg bor men skal sjekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...