Hordaland: Baywar tuning Askøy

Anbefalte innlegg

Noen som har noen erfaringer med baywar tuning?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sindre.. Jeg ville ikke brukt det..

Det virket alt for jalla etter min smak..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært inne og hørt på priser på vinterdekk der en gang. Fyren er jo hyggelig, men hvis du skal ha dekk av anerkjent merke så tror jeg at jeg ville gått et annet sted. Han var vesentlig dyrere enn andre på de dekkene jeg var ute etter.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror eg skal styre unna baywar,han skulle ordne nytt eksosanlegg på en volvo 240 og det endte opp i 7 skjøter som alle lakk,...4000kroner skulle han ha også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært innom der...jalla jalla sier bare jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke man finner rimeligere dekk enn dekkonline.com uansett.

Baywar tilbyr 50% rabatt om man er med i Bergen gatebilklubb, men man si at man er medlem der før man spør om pris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hold deg unna baywar tuning, de vet ikke hva de holder på med der oppe.. jalla jalla som de andre sier.. skulle fikse eff anlegg på bilen min og.. men sa det ikke var oen som passet til min audi a4 1.8t.. men de kunne skjøte sammen noen rør så eg fikk lyd hvertfall.. ka faen er det for en ting og si da? har no annskaffet meg dahlback eff anlegg no da så;) hoho

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JALLA JALLA JALLA...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og så var dem konkurs!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og så var dem konkurs!

 

hehehehehehe.leste i lokalavisen at det var mange fortvilte folk med nye dekk på dekkhotellet hans

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gått konk ja, ser man det. Jaja, var aldri innom, så vet ikke hva som gikk tapt igrunn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forundrer meg ikke at de gikk konk. Har aldri vært innom butikken, men har sett noen av de jalla plasttrallene med Baywar-emblemer på. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.