Anbefalte innlegg

Skulle prøve noen spacere som jeg fikk lånt meg i går. Det er 15mm spacere til sommerhjula på Polon.

Men røk på en smell der ja!

DSC00449.jpg

Får den ikke langt nok inn

DSC00450.jpg

Ser ut som at dette er synderen... At sentreringssporet ikke er dypt nok? : klø :

Noen vært borti noe lignende? Målte sporet til 12mm dypt.

Var som : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe "feil" på bilen min, siden jeg ikke får brukt de? eller er det vanlig problem?

Ser for meg to alternativer..

1: Kjøre uten (kjedelig)

2: Breiere spacer (dristig)

Er det flere muligheter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et maskinverksted bør kunne fikse det der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Spaceren er 57mm invendig i sentreringsporet og den er 57 utvendig på den den sentreringen som står ut.. så det vil si at hvis en dreier bort mere gods, så vil vel hele sentreringen til felgen bli borte? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hva er diameteren på bremseskiven? Ut ifra avstanden til anleggsflaten ser det ikke ut til at du har kommet i bunn, men kanskje står på konen? Eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 57mm på sentreringen på brenseskiven. Er jo kon på spaceren også, men har ikke fått den langt nok inn til å se om den passer. hmm... Er det vanlig sånn at en ikke får brukt så "smale" spacere.. jeg kan se for meg at problemet blir løst hvis spaceren hadde vært bredere.. ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tegn med tusj inni, sett den inn mot bilen og vri den rundt noen ganger. Da ser du hvor den tar. Skraper du bort på konen så kan det hjelpe å dreie hullet større.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, ja jeg får se på det i morgen igjen. Takk for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.