MC motor krangler nok engang!!!

Anbefalte innlegg

skal vi se nå kan eg endelig komme med litt gode nyheter her hehehe. spørs nok om det var den kontakten ja stian, også blåste jeg gjennom trykkluft i alle dysene. sjekket pluggene etter en 2 timers kjøretur nå og gjett dem er ikke hvite lenger haha.

 

meeen er alltid et men da: hvis jeg tråkker gasspedalen i bånn så blir det nesten som jeg bremser litt også kommer den for fullt etter noen sekunder. og lambdamåleren slukker viser ikke noe akkurat som når jeg bremser på gira, Nå så kjører jeg med org wg fjør og chippet hjerne så kan bare være så enkelt at den får for mye bensin da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet tilbake til org hjerne nå men problemet er der fortsatt, går fint ann å kjøre med bilen men er plagsomt når man skal gi bånn gass også henger den litt igjen. Kan lambda være problemet her kanskje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil en defekt fullgassbryter gjøre at jeg får dette prooblemet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg løste problemet på min, da. Bytta plugger jeg :) Går som ei kule nå den 1B'n ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har byttet plugger,rotor og fordelerlokk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey nå trenger jeg virkelig noe hjelp her, kjører helt orignalt nå, og har disse problermer: lite effekt rundt 4000rpm, kjenner at motorn lugger da, ved fullgass så går det sakte oppover turtallet uansett?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet virkelig ikke hvordan jeg skal gå fram nå??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om problemet nå er når du gir full gass, så vil nok fullgassbryteren kunne lage problemer om den ikke virker ja...

 

Mener på at den gjør slik at hjenen ikke bruker lambdaen, men forer på med suppe når du har pedalen i gulvet...

 

Sjekk foresten denne linken dette minner litt om dine symptomer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjer mest når jeg har fullgass disse problemene med lugging osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

også er den fæl te å lugge i oppoverbakker. jeg trur litt på a dette kan være lambda men er ikke sikekr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd og kjøre uten lambdaen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har prøvd å koble den ut, da blir det noe bedre men ikke som det skal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har prøvd å koble den ut, da blir det noe bedre men ikke som det skal

 

Om den ikke blir værre når du tar ut den så tipper jeg den er moden for utbytting...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe. også blir det helt ubrukelig med fullgass er vel en sammenheng med lambda dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk om det er noe lekkasjer mellom insug og hjernen.. da vil den bli uggen for denne regulerer tenninga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det hørtes ikke så dumt ut. for jeg hører at det er en lekkaskje et sted men kan ikke fatte hvor den er.

tviler på at lambda har skylden i dette, for når bilen gikk på tomgang og jeg nappet ut lambdakontakten så holdt den på å dø ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

motoren vil heller ikke gå på tomgang når den er kald, lugger da også noe jævelig ved kjøring på kald motor, men blir borte ved halvvarm/varm motor

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

begynner å gå tom for tålmodighet jeg nå. hva enn jeg gjør hjelper ikke. ingen som har mulighet til å komme å hjelpe meg??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg fått nye pluggkabler idag, hjalp ikke stort men ble noe bedere, er ikke helt vennelig på fullgass i høye gir. også så jeg at tenningsmerkene på fordelere ikke stemte overens. åssen fikser jeg på det??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenker jeg begynner med å se om kanskje registerreima har hoppet over et eller to hakk med det første, siden merkene på fordeleren ikke stemte overens i det hele tatt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.