#1 Skrevet April 8, 2008 Hei. Jeg tenkte å lakkere nederste delen på støtfangeren min i samme farge som bilen. må jeg ta av hele fangeren, eller sitter den svarte delen klipset/skrudd fast i overdelen.? Kan noen hjelpe meg å fortelle meg hvordan jeg får av denne? Takk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2008 Den sorte plast delen sitter nok helt sikker bare med ca 100 klips. Du må nok av med dekke, ut med inner-skjermen. Da skal du komme til evt. noen skruer. Deretter er det bare klips rundt om, tror jeg. Vanskelig i starten, men når du får løst på ene siden går det greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2008 det er jo et skille imelom der så sikkert ikke noe prob for lakkereren å maskere der uten at resultatet blir noe dårligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2008 det er jo et skille imelom der så sikkert ikke noe prob for lakkereren å maskere der uten at resultatet blir noe dårligere. Ja det ser nesten ut til at blir sånn. Prøvde litt i dag å få av nederste delen, men for meg så ser det ut til at hele fangeren må av for å så ta av den nederste. Tok av bakplate inne i bagasjerom for å se om fangeren var festet der , men ble ikke noe klokere av det. Så hvis ingen kommer opp med noen gode forslag så blir det nok en maskering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2008 Trodde plast tinge var festet med klips... Er i alle fall slik bak på en passat 2002 mod... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...