montere gewinde og bytte bærebruer på golf 4, verktøy?

Anbefalte innlegg

Skal til å sette på gewinde og bytte bærebruer på golfen i signaturen, og det var meninga at en mekaniker skulle fikse det for meg, men han får aldri ut fingern... Så da må jeg gjøre det selv.

Kan noen her sette opp en liste over hva jeg trenger av verktøy for å fikse denne jobben selv? Tenkte å handle på illtema.

Nøkkelen til muttern i dempertårnet er grei.

Takker på forhånd=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*bumpedibump*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja.. jeg har gjort begge de jobbene på min men husker ikke hvilke størrelser det er på ting. Men tror jeg brukte 13mm og 17mm fast nøkler /skralle iallefall. begynn å skru. så ser du hva du trenger og ut å kjøp.. Du trenger også en slags"dor" for å få "slittet" opp navet der fjerbeinet sitter nedi.. vanskelig å forklare. Rustløser er en fin ting også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig, rustløser og kile til "skoen" til fjærbeinet.

Holder biltema-fastnøkler til denne jobben, eller er de for dårlige?

Angående boltene, jeg har kjøpt alt av bolter nytt, og disse er satt inn med en grønt stoff, regner med det er noe ala loctite? Skal disse skruene smøres inn med kobberfett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig, rustløser og kile til "skoen" til fjærbeinet.

Holder biltema-fastnøkler til denne jobben, eller er de for dårlige?

Angående boltene, jeg har kjøpt alt av bolter nytt, og disse er satt inn med en grønt stoff, regner med det er noe ala loctite? Skal disse skruene smøres inn med kobberfett?

biltema holder nok ja. Det grønne er vel bare slik rust beskyttelse, skal ikke settes inn med noe som helst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.