Anbefalte innlegg

Skulle ha hatt R-line dø pedal (ventre pedalen) å R-line matter til golf 4. Er det noe møller selger å evt del nr?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ikke på r line, men fant 25 year GTI:

 

25 year GTI pedals : Gas -1M1 721 535 A, Brake - 1M0 721 275 A, Clutch - 1M0 721 961 A

 

25 year GTI Floor Mats: F-1J0 061 223 E GKV, R-1J0 061 224 EA GKV

 

Ligger r line stasj i bøtter og spann på ebay forresten. En god del billigere enn på møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ikke på r line, men fant 25 year GTI:

 

25 year GTI pedals : Gas -1M1 721 535 A, Brake - 1M0 721 275 A, Clutch - 1M0 721 961 A

 

25 year GTI Floor Mats: F-1J0 061 223 E GKV, R-1J0 061 224 EA GKV

 

Ligger r line stasj i bøtter og spann på ebay forresten. En god del billigere enn på møller.

 

 

Så møller har ikke med R-line logoen????

Probleme er at jeg trenger de ganske raskt, å erfaring fra ebay er at det tar litt tid: rolleyes

Men har du noe tips på plasser på ebay er jeg kan får det raskt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så møller har ikke med R-line logoen????

Probleme er at jeg trenger de ganske raskt, å erfaring fra ebay er at det tar litt tid: rolleyes

Men har du noe tips på plasser på ebay er jeg kan får det raskt?

 

Har NYE R-line matter i sort med sølvkant og sølv Rlogo liggende;) Har tid til og vente på nye fra Tyskland jeg.

 

1000.- + frakt og de er dine;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de selger pedaler å matte på møller ja, var å hørt med de for en tid tilbake, litt dyrt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.