#1 Skrevet April 9, 2008 skulle til og bytte til sommer dekk hær en dag. men siden jeg trengre spacere gikk ikke det likevell. så jeg satt vinterdekkene tilbake. dekkene ble ikke satt på samme plass tilbake som før. men nå rister det i rattet og i en av bremsene ved vanlig oppbremsing. vist jeg bremser hardt kjenner jeg ingen ting. det rister en del i rattet ved svinging osv.. og det jeg lurer på. er det fordi dekkene ikke ble satt på sin gamle plass? eller er det fordi det ene dekket ikke er helt skrudd på osv? og vist bilen drar til venstre. hvilket dekk er det da som ikke er helt go? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2008 Kansje du ikke har fått felgen helt i senter? er det uorginale felger med sentreringsringer du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2008 Har du vasket felgene på innsiden? Det skal ikke mye sand og skitt til for at hjulene blir i ubalanse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2008 det er uorginale felger med sentrering ja. 66mm, og de er jæææævli skittne når jeg ser etter:P skal prøve og gå over felgene og sjekke litt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2008 Pappa hadde problemer med risting i rattet på sin bil i fjor sommer. Så før vi satt på sommerfelgene iår, så gikk jeg grundig over dem. Da var problemet løst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...