#1 Skrevet April 9, 2008 hvilke audier er det som kan ha singelframe som ser orginalt ut? tenker da på a4/a6 fra 2000 og oppover. kan egentlig alle modellene over 2000mod bytte til dette? audi 80 er ikke et tema:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2008 For en kjenner ser det uoriginalt ut uansett vil jeg tro. A4 B6 klarer jeg ikke se for meg med den grillen, B7 derimot har det originalt. Samme historien på A3, A8, A6 osv. Men uoriginialt behøver jo ikke nødvendigvis se ufint ut. Det har jo et par stykker her i klubben bevist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2008 når kom B7 da? og når startet audi med singleframe egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2008 Den kom vel i 2005 så vidt jeg husker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2008 jepps:) har så lyst på singleframe bil:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2008 Er bare å kjøre på. Møt opp på Våler treffet med singelframe fronten montert på S4`n din så skal jeg garantere deg en pokal . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 10, 2008 Tror (håper) han mente at han vil kjøpe seg en orginal singelframe bil! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 10, 2008 Tror (håper) han mente at han vil kjøpe seg en orginal singelframe bil! hehe kan egentlig alle modellene over 2000mod bytte til dette? hmm........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 10, 2008 90% av bilene jeg har sett som er "konvertert" til singleframe synes jeg ser tåpelige ut, da det gjerne blir så som så med passform, og at frontpartiet bryter totalt med linjene på resten av bilen. Et unntak jeg kommer på i slengen må være Andreas Skotners B6. Kulere å bruke pengene på en 1.6 B7 enn 1.8T B5 med "singleframe". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 10, 2008 Er bare å kjøre på. Møt opp på Våler treffet med singelframe fronten montert på S4`n din så skal jeg garantere deg en pokal . hehehehe.. skall vell ikke ha d på min bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 10, 2008 Tror (håper) han mente at han vil kjøpe seg en orginal singelframe bil! hehe og JA jeg mente at jeg vil ha orginal singleframe bil: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 10, 2008 og JA jeg mente at jeg vil ha orginal singleframe bil: smil : Knall. Foreslår A4 B7 (2004–2008) Avant S-Line: Eventuelt er også A3 Sportback (S-Line) et alternativ jeg ville vurdert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 10, 2008 ja det blir vell noe slikt med tiden:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 11, 2008 Puh, bra du ville ha original singel frame bil! Alle disse ettermonterings kitene ser HELT balle ut i mine øyne: nei : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...