Hjelp/råd: VW Golf 3 bakluke

Anbefalte innlegg

Bilder forklarer mer enn ord:

 

IMG_3432-1.jpg

 

IMG_3433-1.jpg

 

IMG_3434-1.jpg

 

Noen her som har noen formeninger om dette? Beste for meg er håpet om å redde bakluka...men? : klø : Veit ikke helt hva jeg skal finne på her, så da spør jeg dere om råd eller andre forslag om hva jeg kan gjøre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bakluka ser cleana ut,og det er sveisen som har rusta frem igjen? jeg ville vel kansje slipt ned å medieblåst rusta skikkelig.. det tar det,iallefall.. hvis det ikke er for ille under lakken...men spørsmålet er hvordan det ser ut på baksiden.. er det like ille,eller begynnt å ruste der og,ville jeg bytta luke,og cleana den.. det er vel det enkleste..

 

Hullet i gulvet er det vel bare å renske godt rundt,kappe ut rusta,og tilpasse en ny lapp å få sveist inn..

Sånne hull som det tilpasser jeg lapper til,og helsveiser butt i butt,iallefall..

 

Lykke til!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff uff, du har fått samme problem i gulvet som jeg hadde :)

Tror muligens min propp har ramla ut nettopp fordi det rusta en del i kanten først, og når den så falt ut ble det vel bare verre. Jeg tok og skrudde fast en liten aluminiumsplate over hullet, og la sika rundt kanten for å tette. Jallaløsning, ja. Men raskt, enkelt, billig og absolutt en løsning som fungerer på et sted som ikke synes, og som det heller ikke gjør så altfor mye om det fortsetter å ruste. Ikke noe bærende, og som sagt heller ikke synlig.

 

Bakluka er det verre med, og også der har jeg samme problem. Kan ikke sveise selv, og bilen er for sliten nå til at jeg syns det er verdt å koste på den noe mtp sveis/lakkering. Men lykke til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den så ikke bra ut den luka der...hvis du vil ha en som er orginal og i relativt god stand kan vi bytte hvis du vil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.