#1 Skrevet April 9, 2008 Halloen folkens:) Skal bytte spindelen på venstre side bak på min 97 modell A4 B5 1,8T FWD. Noe jeg bør bytte i samme slengen m.t.p at mye tjafs da allerede blir demontert? Noe foringer e.l?? Skal ta hjulstillingskontroll etterpå..... Tar denne jobben lang tid? Noen som har idè? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2008 Du tar i hvertfall simring til hjullager, kanskje lageret også ? Hva med bremsebeleggets tykkelse, er det på tide å skifte noe der også ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2008 Ved demontering av spindel ødelegger du lageret, så du må ha et nytt hjullager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2008 Okei, takk for hjelp:) Bremsene er bra bak så de får være:) Nytt lager bestiller jeg i samme slengen fra NBS:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...