#1 Skrevet April 9, 2008 Jeg har coilovers på bilen min og senka den bare ca 15mm foran og 25mm bak, burde jeg ta 4 hjulskontroll selvom det er såppas lite? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2008 Ja det bør du gjøre. Du har foretatt litt endringer i understellet på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2008 Ja det bør du gjøre.Du har foretatt litt endringer i understellet på bilen. hvorfor bør man gjøre det? har aldri fått med meg akkurtat hvorfor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2008 Fordi hjulvinklene endrer seg og du kommer til å slite dekkene dine skjevt om du ikke tar kontroll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2008 Hvis du ikke gjør det så kan du slite dekk blandt annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2008 ahaa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2008 Og i tillegg blir bilen ustabil i høye hastigheter, på våt/glatt vei og under nedbremsing, ettersom menneskeøyet ikke er så fint kalibrert som instrumentene et verksted bruker. Du får ikke spissinga 100% uansett hvor mye du prøver deg fram (men du kan komme ganske nær;)). Dette er i mine øyne mer alvorlig enn at man sliter dekka skjeive. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...