#1 Skrevet April 9, 2008 hei noen som vet om tennkabene til pluggene som biltema selger til f eks a6 er tilpasset m lengde og like ende som skal ned på pluggene som det som kommer orginalt. har fått beskjedd på at disse motorene er nøye på plugger og kabler og at de ikke går rent om man monterer annet enn de som er orginalt.på møller har kablene en pris på litt over 2000 for 6 kabler. mekonomen 1700,- mens biltema tar 550 kr for ett sett til a6.den har AAH motor og det har min 92 mod 2.8 også.mye penger å spare her om det er greit m biltemakabler og plugger liksom. noen som vet litt om dette er jeg takknamlig for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2008 Siste jeg hadde kjøpt på biltema er pluggkabler og tennplugger.. Så jeg hadde styrt unna biltema der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2008 Er veldig enig. Ikkje kjøp ting til tenning på biltema. Tror nok du gjør det dyrere enn å kjøpe noe anna. Kjør på mekonomen eller noe slikt hvis du ikke vil kjøpe originalt... Er ikke så veldig mye dyrere enn biltema Edit: Såg ikkje du hadde lagt inn prisene. Husk vi får rabatt på mekonomen! Hadde hvertfall ikke kjøpt biltema sitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2008 Er veldig enig. Ikkje kjøp ting til tenning på biltema. Tror nok du gjør det dyrere enn å kjøpe noe anna. Kjør på mekonomen eller noe slikt hvis du ikke vil kjøpe originalt... Er ikke så veldig mye dyrere enn biltema Edit: Såg ikkje du hadde lagt inn prisene. Husk vi får rabatt på mekonomen! Hadde hvertfall ikke kjøpt biltema sitt oki. får greie rabbater på mek via kjente også forsåvidt.vet ikke hva % vi har der som medlemmer jeg. men gidder ikke kjøpe sett på tema om motor ikke blir bra i gangen likevel liksom. takker for innspillene deres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2008 oki. får greie rabbater på mek via kjente også forsåvidt.vet ikke hva % vi har der som medlemmer jeg. men gidder ikke kjøpe sett på tema om motor ikke blir bra i gangen likevel liksom. takker for innspillene deres. I Trondheim mener jeg å huske vi får ca 27-30% rabatt. Så hjelper på en del det da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2008 jeg kjøpte tennkabler på biltema, da var selve plugghettene altfor tjukke, slik at de ikke kom ned på pluggene...det var rett og slett for trangt! Kjøpte på mekonomen istedet,de passa perfekt,og hadde samme merke/nummer som originalkablene(BERU) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2008 jeg kjøpte tennkabler på biltema, da var selve plugghettene altfor tjukke, slik at de ikke kom ned på pluggene...det var rett og slett for trangt! Kjøpte på mekonomen istedet,de passa perfekt,og hadde samme merke/nummer som originalkablene(BERU) Når får Mekonomen deler fra samme som merkeforhandlere, bare at de kjøper inn i større kvanta og har lager... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 9, 2008 Når får Mekonomen deler fra samme som merkeforhandlere, bare at de kjøper inn i større kvanta og har lager... LAGER?? heldig dere da. I Ålesund så er jo alt bestillingsvarer..Har enda til gode å for å kjøpt reservedeler over disk og fått dem rett i handa der. Nå er det en stund siden jeg handla på mekonomen da. Mine erfaringer er ivertfall at meca er bedre på både pris og lagerholdning.forhørt deg der?? Tror rett og slett at mekonomen ikke tar så mye fortjeneste på delene som møller tar. Er vell derfor prisene er billigere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 10, 2008 Ikke kjøp biltema! har prøvd dette flere ganger på utallige biler. Flere av setta mine har kommet orginalt med overledning!! både de svarte og de blå silikon ledningene. styr unna disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 10, 2008 Slenger meg på denne. Har dårlig erfaring med pluggledninger fra Biltema. Har opplevd ved flere anledninger at kontakten inni hetta på pluggledningen har løsna ved demontering og stått igjen på pluggen, noe som ikke akkurat tyder på god kvalitet Kjøpte sett på BilXtra til 100'n, og de var så og si identiske som de originale som sto på tidligere og hadde samme lengde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...