#1 Skrevet April 9, 2008 Har kjøpt en ekstra gps antenne for å sjekke om den funker, hvordan får jeg ut navi+ enheten min? Må jeg evt. ned med hanskerom, det må jeg kanskje uansett siden antenna skal opp under dashbordet, men tilbake til navi enheten, hvordan får man denne ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2008 Du må ha spesielle nøkler for å ta denne ut. 4 stk små avlange hull på hvert hjørne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2008 Ser ikke noe hull i det hele tatt i fronten på min navi.. Kan legge ut bilde når jeg kommer hjem, men jeg ser ingen anordninger foran får å dra den ut, så vel egentlig for meg at den måtte dyttes ut bakfra eller noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2008 må du ikke ta vekk dekselet rundt da? og at den er skrudd fast.. er ikke sikker jeg men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2008 Du trenger disse 4 nøklene du ser her på bildet http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p794_RNS-E-Bundle--RNS-E-Adapter---Antennenadapter---Ausbauwerkzeug.html Disse dytter du inn en i hvert hjørne, ser du nøye etter så ser du noen tynne avlange hull i rns'en, og der skal disse inn. dytt til du hører et lite klikk på alle sammen, så er det bare å dra den ut. før du setter den inn igjen, fjerner du nøklene og bare dytter den på plas igjen. Disse fåes vel også kjøpt på møller o.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2008 Fant ut av det, stikker innom en jeg kjenner på møller i morgen og får han til å løsne på den så får jeg kike på det når jeg kommer hjem igjen... Takktakk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...