Anbefalte innlegg

Har kjøpt en ekstra gps antenne for å sjekke om den funker, hvordan får jeg ut navi+ enheten min? Må jeg evt. ned med hanskerom, det må jeg kanskje uansett siden antenna skal opp under dashbordet, men tilbake til navi enheten, hvordan får man denne ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ha spesielle nøkler for å ta denne ut. 4 stk små avlange hull på hvert hjørne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke noe hull i det hele tatt i fronten på min navi.. Kan legge ut bilde når jeg kommer hjem, men jeg ser ingen anordninger foran får å dra den ut, så vel egentlig for meg at den måtte dyttes ut bakfra eller noe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må du ikke ta vekk dekselet rundt da? og at den er skrudd fast.. er ikke sikker jeg men..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger disse 4 nøklene du ser her på bildet http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p794_RNS-E-Bundle--RNS-E-Adapter---Antennenadapter---Ausbauwerkzeug.html

Disse dytter du inn en i hvert hjørne, ser du nøye etter så ser du noen tynne avlange hull i rns'en, og der skal disse inn. dytt til du hører et lite klikk på alle sammen, så er det bare å dra den ut. før du setter den inn igjen, fjerner du nøklene og bare dytter den på plas igjen.

Disse fåes vel også kjøpt på møller o.l.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut av det, stikker innom en jeg kjenner på møller i morgen og får han til å løsne på den så får jeg kike på det når jeg kommer hjem igjen... Takktakk for svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.