#1 Skrevet April 9, 2008 Ble annbefalt å bruke dette firmaet av selger på Møller hvis jeg skulle ha lakkforsegling på bilen min. Står ikke noe på nettet annet enn tlf og adresse. (Gamle Snarøyv. 55, 1367 Snarøya) Noen som vet/ kjenner til ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2008 Merkelig å bruke LTD i et norsk firmanavn iallefall, det hører jo stort sett hjemme i .uk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2008 LTD ble utbredt for noen år siden da det var mange regler og avgifter å unngå med dette, å opprette firma i UK og filial i norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2008 LTD ble utbredt for noen år siden da det var mange regler og avgifter å unngå med dette, å opprette firma i UK og filial i norge Ja type erstatningskrav og brutte kontrakt og slikt..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2008 Hehehe.......tenkte det samme selv , men siden møller anbefaler her så bør det vel være bra ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2008 Ja type erstatningskrav og brutte kontrakt og slikt..... også andre krav ang revisor og mva samt billigere etablering. Dette ble da omgjort i ettertid uten at jeg kan utdype eksakt hva og når. Men pdd er det ikke meg bekjent noe særlig å spare på dette ved opprettelse av evt nytt firma. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2008 alternativ 1: enten så er dette litt sånn som jonus, de gjør en skikkelig god jobb og har egentlig litt for mye å gjøre og trenger ikke en webside som de fleste seriøse aktører idag har (det var ikke en hentydning til at jonus ikke er seriøs!) alternativ 2: med tanke på at de har sniki inn en LTD i navnet, og ikke har en webside med info om det de gjør så er de kanskje ikke så altfor seriøse.. Slå på tråden å spør.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 9, 2008 alternativ 1: enten så er dette litt sånn som jonus, de gjør en skikkelig god jobb og har egentlig litt for mye å gjøre og trenger ikke en webside som de fleste seriøse aktører idag har (det var ikke en hentydning til at jonus ikke er seriøs!)alternativ 2: med tanke på at de har sniki inn en LTD i navnet, og ikke har en webside med info om det de gjør så er de kanskje ikke så altfor seriøse.. Slå på tråden å spør.. Ja , skal sjekke ut i morgen. Litt overasket at ingen har hørt om dem bare.................. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 10, 2008 Ja da har jeg fått sjekket ut litt. Heter egentlig Fornebu Bilsenter:p Har bla. permashine og Dietec behandlinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 10, 2008 Før det hette det Jacobsen bilpleie og holdt til på Rud, ( ved gamle Møller bil skade) Kåre har vært i gamet lenge. Vi bruker de til ekstra shine og haste saker. kjempe hjelpsome og hyggelige de har også all shine for BMW og Volvo på fornebu. har selv fått lakt på noe som de kalle jacktec og er fornøyd. men nå legger jeg slik lakkforseglig opptl flere ganger i året. Alle biler som skal ha lakkforsegling på E-18 gjøres av der. De har LTD pga at de har en del fra baltic i arbeid. fra snekkere . vaskere till bilpleie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 10, 2008 Virket seriøse når jeg pratet med dem Må tenke litt på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...