Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er plass til 10.5 " brei felg bak på Rs2. ??? Er 19"... Haddet 9 eller 9.5 " 19" på en Rs2 før... framme og bak.. håper på svar.. Mvh Ole

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er plass til 10.5 " brei felg bak på Rs2. ??? Er 19"... Haddet 9 eller 9.5 " 19" på en Rs2 før... framme og bak.. håper på svar.. Mvh Ole

 

Etter å ha lest etpar tråder om dette i det siste, så tipper jeg et rungende nei...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki.. tar det i demper eller inni der et sted eller er det skjermen som er probleme ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen Haddet 9 eller 9.5 " 19" på en Rs2 førle

 

Er faktisk imponert over at du fikk plass til dette.

men klart perfekt innpress gjere mykje. men til slutt blir det trangt mot multilinkarmen.

 

kjøyrer 8.5 x 18 med 225/40.18 og det subber jo : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 8,5x19" og det går akurat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er faktisk imponert over at du fikk plass til dette.

men klart perfekt innpress gjere mykje. men til slutt blir det trangt mot multilinkarmen.

 

kjøyrer 8.5 x 18 med 225/40.18 og det subber jo : klø :

 

 

Jeg kjører og med 8,5 med 225/40/18, og jeg tar ikke borti noen steder, selv ikke med mye last.: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde 19*9.5 på s2'n bak med et 32. 235/35-19 dekk. dette gikk akkuratt. men mulig den er ulik på rs2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde 9 eller 9.5 19 " på en rs2 før.. gikk greit.. Lurer pga eg har funne noe knase porsche felger :D 8.5 Fremme og 10.5 bak.. Men her er jo det mange som har ulike meninger som hva som går og ikke går... Gidder jo ikke å kjøpe de vist det ikke går i h.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne med et spørsmål :

 

Sitter og ser på felger til min "RS2" sedan, på nettet. Lurer derfor på om noen har en bra oppskrift på bredde og ET.

Har sett meg ut noen 9,5" med ET49 for og ha bak, men er ikke sikker på hvordan dette blir. Har H&R coilovers, så burde jo slippe greit unna den værste subbinga om jeg justerer rett :)

 

Er det evt mulig og ha 9" felg rund baut med ET 49?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde 10" bak på min.Det gikk ikke.husker ikke ET men den stakk langt på utsida.Tror nok 8,5 er mest fornuftig på RS2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker Per O Solevågseide sin S2 sedan hadde 10" Brock B1 bak, med veldig valsa skjermer. Så 9" - 9,5" må jo gå an med rett ET.

 

Liker ikke å være fornuftig jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker Per O Solevågseide sin S2 sedan hadde 10" Brock B1 bak, med veldig valsa skjermer. Så 9" - 9,5" må jo gå an med rett ET.

 

Liker ikke å være fornuftig jeg :D

Nei,du er jo medlem i Sigmund Aikios fanklubb så : bh :

: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei,du er jo medlem i Sigmund Aikios fanklubb så : bh :

: smil :

 

Bahahaha ;D Liker folk som ikke står i flyr og flammer hver gang en liten gnist titter fram (ref: tørrpinner)

 

Men er ikke imponert over RS2 gutta, som ikke er her inne og svarer altså :P

 

Går vel for 9" hele veien ellerno. Konsekvensene av mine handlinger tar jeg når den tid kommer :nana:

 

Ha en flott helg, det skal jeg :venner::full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bahahaha ;D Liker folk som ikke står i flyr og flammer hver gang en liten gnist titter fram (ref: tørrpinner)

 

Men er ikke imponert over RS2 gutta, som ikke er her inne og svarer altså :P

 

Går vel for 9" hele veien ellerno. Konsekvensene av mine handlinger tar jeg når den tid kommer :nana:

 

Ha en flott helg, det skal jeg :venner::full:

 

ifra en av rs2 gutta:p:

 

jeg hadde 8,5X 18 PÅ min,da var et46 fram og 52 bak,det gikk smertefritt,tror det er naboe,n din som har denne bilen nå,så det er vel bare og avgi et besøk og titte litt.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ifra en av rs2 gutta:p:

 

jeg hadde 8,5X 18 PÅ min,da var et46 fram og 52 bak,det gikk smertefritt,tror det er naboe,n din som har denne bilen nå,så det er vel bare og avgi et besøk og titte litt.: vinke :

 

Ja får se litt på bilen til Andreas senere idag :) Fin fin bil.

 

Kommer nok bare til og kjøpe 9" hele veien tenker jeg. Den som ikke er blind, får se =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt valsing så må nå det gå fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.