#1 Skrevet April 9, 2008 Hallo der ute............ Har en Audi 100 93 som det er hull i førersetet på. Er det noen som kan hjelpe meg å få tak i et nytt??? Har blått interiør. Hilsen Pål-Ørjan Hansen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2008 Hvordan ser setene ut i denne bilen da? Jeg har noen framseter til overs, 2-3 stk hvertfall, kan jo se om noen av de matcher... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2008 Skriv en PM til denne karen: http://forum.vwaudi-club.no/member.php?u=2380 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2008 Hallo Ole Gunnar....... Det er litt vanskelig å beksrive hvordan de ser ut, men kunne ikke jeg kommet til deg for å ta en titt på de? Hva er eventuelt adressen din????????? Hilsen Pål-Ørjan Hansen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2008 Hvordan ser setene ut i denne bilen da? Jeg har noen framseter til overs, 2-3 stk hvertfall, kan jo se om noen av de matcher... Hallo Ole Gunnar....... Det er litt vanskelig å beskrive det, men kunne ikke jeg kommet å sett på de du har? Hva er eventuelt adressen din? Hilsen Pål-Ørjan Hansen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2008 Aiii, så svaret ditt litt seint gitt! Hadde glemt denne tråden jeg, og i dag sendte jeg hele bilen med alt av interiør og greier over fjorden. Fikk det plutselig veldig travelt med å rydde opp her, da vaktmestern begynte å bli rimelig lei av "rotet" mitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2008 Har et sort skinninteriør, med recaro sportsstoler... Er det Avant du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...