Hjelp/meninger om oppretting av 200TQ

Anbefalte innlegg

Har seg nå sånn att var litt uheldig i dag og sklei rett fram i noen store betong klosser(de fløtta seg faktisk) Bilen stoppet sånn ca samme sekund og ikke noe som helst som tyder på att vil starte med det første igjen heller, ser noen ledninger har røki så regner med att er noe med detta, for prøvde og trekke bilen i gang og fikk turtall og alt men tenner ikke, ingen ulyder. Det jeg lurer på nå da er om skal gidde koste på bilen så den blir fin igjen eller heller selge den med stort tap. del deres meninger! og viss noen er så flinke att klarer og regne ut sånn ca hva vill koste og hva som må byttas av deler så hadde vært evig taknemlig. legger med noen bilder.

IMAGE_061.jpg

IMAGE_060.jpg

IMAGE_059.jpg

IMAGE_058.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel kurant og fikse det der, ser ikke ut som den store smellen bare å demontere det og se om det er no av innerskjermen eller div som er skadet : ) brukte deler får du sikkert tak i å det er ikke så dyre greien.. men klart det er jo en gammal bil så er det no vits og fikse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er ikke jeg noen oppretter og kan ikke gi deg noen pris, men jeg har dytta borti et og annet med min a100 typ 44...;)

Erfaringsmessig så burde ikke det der være noe problem og fikse.

Det er bare og finne en donor og plukke det som er ødelagt.

På hundren så var det noen relativt tynne støtter oppe i framenden av forskjermen som du nok drar på plass for hånd...

Men du må jo ha fanger, skjerm, panser, lykter osv...

Det at motoren stoppet kan nok være ic røret som går på tvers i fronten om det er 10vT

Men du får ikke noe oversikt før du får demontert, så ut og skru ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vell egentlig bare begynne å skru ja. men frister ikke mørten med regn vær. noen som har en donor bil a? iriteranes nettop sent en audi 100 til vraking så jeg slapp årsavgifta den var jo mer eller mindre komplett: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville tru den er litt overslått til venstre , ser på bilde 2 att det er litt rar opning mellom sjerm og panser (trur eg) so det er mulig du må nappe litt i vangen. i tillfelle du skal gjere det, ikkje dra den rett til side, da vill den mulig sptikke og ka knekke, du bør dra i retning fram og på skrå, ser ut som ein kurant skade. ny skjerm -rette panser- ny fanger kompl- ny h,hovedlykt- ny nedre frontplate og div plast deler/deksel h.side ca pris ville eg tru er ca 5-6000.-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville tru den er litt overslått til venstre , ser på bilde 2 att det er litt rar opning mellom sjerm og panser (trur eg) so det er mulig du må nappe litt i vangen. i tillfelle du skal gjere det, ikkje dra den rett til side, da vill den mulig sptikke og ka knekke, du bør dra i retning fram og på skrå, ser ut som ein kurant skade. ny skjerm -rette panser- ny fanger kompl- ny h,hovedlykt- ny nedre frontplate og div plast deler/deksel h.side ca pris ville eg tru er ca 5-6000.-

det ER rar åpning mellom panser og skjerm ja. får hele to fingre mellom på andre sia får ikke næilen mellom en gang. så er nokk ett par ting som er slått skeivt. men vet jo ikke før peller opp. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde AKKURAT samme smellen med min 200 her for 3mnd siden! jeg bytta forskjerm, frontplate,fanger og lykter. rammevangen var også litt skjeiv men den banka jeg faktisk tilbake på plass. hadde flytta seg ett par mm opp. ble igrunnen helt fint igjen.. og at den ikke starter kan være en bagatell! håpet er hvertfall IKKE ute for bilen din!:) så ut som en fin bil generelt faktisk:)

panseret mitt så også sånn ut men dette er pga front plata har fått seg en smell, skal ikke mye til, tro meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.