#1 Skrevet April 9, 2008 hei.. trenger litt hjelp nå jeg.. Driver å monterer tåkelys på bilen, det er lagt opp ferdig ledningsnett bak blindlokket, men jeg finner ikke noe mer. har kjøpt org bryter å rele, har prøvd å lete over alt under panseret men finner ikke en eneste ledning? er det noen som har prøvd seg på dette før eller vet noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2008 Ingen som kan hjelpe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2008 Mener å ha lest om dette i en eller annen tråd. Tror ledningene fra bryteren ender i sikringsboksen eller relepanelet. Ligger ikke lagt frem i motorrommet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2008 Heisann, nå fant jeg ut av alt sammen. på kontakten til lykta på høyre side sitter det 5 kabler, disse er da til nærlys, langlys, parklys, tåkelys å jord. Det jeg trengte å gjøre var bare å kjøpe en orginal tåkelys bryter å koble meg inn på disse.. men takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...