#1 Skrevet Oktober 2, 2004 Sikkerhet, det har vi ikke sett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2004 Lurer på hvordan den ryggen hans hadde sett ut om bjelkene ikke holdt... Ouch! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2004 Alt går, men jeg hadde ikke tatt på meg den jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2004 lurer litt på hva han sveiser på jeg? kan ikke være sååå langt i fra bensin tanken... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2004 Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen lurer litt på hva han sveiser på jeg? kan ikke være sååå langt i fra bensin tanken... Utifra hvorledes jobb orholdene er her, trur jeg ikke han bryr seg akkurat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2004 sikkert ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 2, 2004 Lurer på hvordan han har fått bilen opp jeg. Gaffeltruck? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 2, 2004 naboen har sikkert hjulpet han å dytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 2, 2004 Syntes det så bra ut jeg da FGL gutta dreiv jo å lempa en golf oppå panseret på en annen golf på Våler treffef i går. Muligens det var litt mer safe det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...