#1 Skrevet April 9, 2008 noen som kan hjelpe meg med å få RH turbo hjula SVART eller mørkegrå..... vurderer sterkt å lakkere dæm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2008 Laget for en stund siden en Photoshop av min egen med grå felger (litt mørkere grå en gunmetal) felger og toning av vinduer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2008 noen som kan hjelpe meg med å få RH turbo hjula SVART eller mørkegrå..... vurderer sterkt å lakkere dæm Lån noen stålfelger uten kapsler og gå litt unna bilen, så ser du sånn ca hvordan det blir med sorte felger... Nei sølv eller gunmetal er nok bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2008 Bilen hadde blitt rå med felgene der i gunmetal Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2008 ska få fiksa det te våler;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 11, 2008 ska få fiksa det te våler;) Enig!! Det blir gromt:) Nesten så man får lyst selv, hehe... A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...