#1 Skrevet April 10, 2008 Lysene sluttet å fungere her for en liten stund siden Speedometer, Diffknapp, lysene i varmekontrollene. Det er bare selve lyset bak skivene i speedo. som ikke fungerer.. Men parklys og alt annet fungerer men så er det jo det.. Det er ingen sikringer som er gåen, men har en stygg følelse at det kan være den justerings greia i speedometre som er gåen.. Har lest at lyset som regel går da.. Noen som har noen andre formeninger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2008 Ingen som har noen tips ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2008 Ingen som har noen tips ? kan jo vere pæra baki der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2008 Sikker på at sikring nr. 13 er hel? Viss ikke kan det vere dimmeren som er brent opp ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2008 kan jo vere pæra baki der... Det skal vel funke hvis bare en pære er ødelagt ? Eller er alt seriekoblet som juletre lys ? - Jon Arne Stensvik : Ja har skiftet den ut også med en ny men null lys... Er det noe måte å måle dimmeren om den er brent ? Eller er det bare å dra på "Møller" å hente ny ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2008 Du kan prøve å laske over potmeteret på baksiden av instrumentpanelet. Får du lys da, er det gåent. Hadde samme problemet på min, og jeg bare lodda en ledning over pot meteret og alt var gulle godt igjen bortsett fra justeringen da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2008 Hadde sånn på en S2 jeg hadde. Der hadde printkortet tatt kvelden, prøvde å lodde uten hell. Bare fikk tak i et annet printkort og da ble det lys, men sjekk dimmeren først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2008 skal prøve ut litt i helga.. takk for tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...