Anbefalte innlegg

Lysene sluttet å fungere her for en liten stund siden

Speedometer, Diffknapp, lysene i varmekontrollene.

Det er bare selve lyset bak skivene i speedo. som ikke fungerer..

Men parklys og alt annet fungerer men så er det jo det..

Det er ingen sikringer som er gåen, men har en stygg følelse at det kan være den justerings greia i speedometre som er gåen..

Har lest at lyset som regel går da..

Noen som har noen andre formeninger ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen tips ? :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen tips ? :(

kan jo vere pæra baki der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at sikring nr. 13 er hel? Viss ikke kan det vere dimmeren som er brent opp ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo vere pæra baki der...

Det skal vel funke hvis bare en pære er ødelagt ? Eller er alt seriekoblet som juletre lys ? : faint :

-

Jon Arne Stensvik : Ja har skiftet den ut også med en ny men null lys... Er det noe måte å måle dimmeren om den er brent ? Eller er det bare å dra på "Møller" å hente ny ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan prøve å laske over potmeteret på baksiden av instrumentpanelet. Får du lys da, er det gåent.

Hadde samme problemet på min, og jeg bare lodda en ledning over pot meteret og alt var gulle godt igjen bortsett fra justeringen da. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde sånn på en S2 jeg hadde. Der hadde printkortet tatt kvelden, prøvde å lodde uten hell. Bare fikk tak i et annet printkort og da ble det lys, men sjekk dimmeren først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal prøve ut litt i helga.. :) takk for tips

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.