#1 Skrevet April 10, 2008 Hei. Har fått ein bulk i lista på bakfangeren på S4`en. Ringte til et bilopphoggeri, og dei hadde delen. Men så kommer spørsmålet. Framgangsmåten for å demontere denne lista? Takker for raskt svar:) Mvh Knut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2008 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2008 Om du tar av fangeren ser du hva som må gjøres ganske enkelt Å ta de av uten å ta av fangeren tror jeg blir en stor fustrasjonsjobb. Er mange harde klips som må bøyes til siden.. og disse sitter fryktelig hardt fast. Ender fort i at du ødelegger dem ved demontering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2008 Er bare å lirke av. Det er små "ører" rundt hele kanten av listene som sitter i spor i fangeren. Skal du ha av lista på siden, er den en fordel og ta av den i midten først. Du ser det lett av deletegningen hvordan de er festet. Vagcat.com er nede for øyeblikket. Kan poste bilde når den er oppe å går igjen. Edit: for å spesifisere. På min gamle fanger gikk dette uten å ta av fangeren. Men en måtte ta i litt. Ingen ting som ble ødelagt hos meg ihverfall. Gikk rett på igjen etter lakk ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2008 Takk for svar! Skal ut å prøve litt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...