#1 Skrevet April 10, 2008 Noen som har en fiks idee hvordan jeg kan ordne meg et home signal til hiddensprutet mitt? vet mange bruker å modde fordeleren og hente det ut der, men jeg har fjernet hele fordeleren. Finnes det noen grei måte å få et home signal fra kam eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2008 Et magnetisk punkt på kamhjulet og en magnetsensor fikser biffen ganske greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2008 Et magnetisk punkt på kamhjulet og en magnetsensor fikser biffen ganske greit Tenkte også på dette ja.. Kanskje jeg bare skal gi beng og kjøre wasted spark istedenfor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2008 Hvor finner en et bra utvalg i sensorer?? har en plan om jeg finner den rette sensoren.. kan en få festet en liten magnet bil på ene sporet på kamen (der fordeleren normalt møter kammen) og borre og gjenge et hull til sensor i topplokket akkurat der?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2008 Hvis du tenker å kjøre med en hallgiver på kun 1 event pr omdreining så er visst nok Honeywell sin 1GT101 helt ok. Den får du kjøpt fra www.elfa.se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 30, 2008 Hvis du tenker å kjøre med en hallgiver på kun 1 event pr omdreining så er visst nok Honeywell sin 1GT101 helt ok. Den får du kjøpt fra www.elfa.se Trenger bare 1 event per omdreining.. brukes til Home signal som sagt., Ikke gale pris.. trodde de var meget mye dyrere enn det.. kanskje et alternativ er å lage triggerhjul på kamhjulet eller noe der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2008 Bruker du feks et alu kamhjul er det ikke noe værre enn å borre og gjenge opp til en skrue et sted på kamhjulet. Funker fint. Evt sveise en stålbit på kamhjulet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2008 Bruker du feks et alu kamhjul er det ikke noe værre enn å borre og gjenge opp til en skrue et sted på kamhjulet. Funker fint. Evt sveise en stålbit på kamhjulet helt klart en god ide du kommer med her..laget brakett til dette burde jo være en smal sak også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2008 Den Honeywell sensoren ser mistenkelig lik ut de som vi har brukt med SM4... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...