#1 Skrevet April 10, 2008 Kjøpte meg en orginal 93 mod golf vr6 med 122` km på telleren for 2 uker siden. Men det er som om den gir seg på ca 6000 omdr, er dette normalt? Trodde de skulle være villig til opp på rødsonen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2008 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2008 LMM defekt? Pleier også og være den BLÅ sensoren over termostathuset som kan fucke seg og lage mye rot.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2008 sperra er vel på 6300rpm... så 6000rpm er jo ikke langt unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2008 LMM defekt? Pleier også og være den BLÅ sensoren over termostathuset som kan fucke seg og lage mye rot.. Får ikke opp noen feilkoder på diagnosen! Får den opp i 7000 omdr, men de siste 1000 tar laaaang tid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2008 Golfen min med 1,6 sperra på 5000 før jeg fikk byttet den blå tempsensoren på termostathuset. etter det sperrer den ca på 6500....og det lå ingen feil inne på vagcom...prøv den først! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 18, 2008 Golfen min med 1,6 sperra på 5000 før jeg fikk byttet den blå tempsensoren på termostathuset. etter det sperrer den ca på 6500....og det lå ingen feil inne på vagcom...prøv den først! Har byttet den blå tempsensoren på termostathuset, men uten resultat! Har også merket meg at ved lave turtall i 2 og 3 gir har den en tendens til å begynne å hoppe/fuske? Men det gir seg ved ca 1800-2000 omdr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...