Anbefalte innlegg

hei, lurer litt på om jeg skal kjøpe en kat erstater å sette inn på passaten. Har hørt at på TDI så vil det bli litt effektøkning ved å bytte kat. men det som er tingen er at jeg ikke har lyst til å demontere den orginale katen med å kunne bytte den ut når jeg skal inn til eu-kontroll.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av arve egeberg

hei, lurer litt på om jeg skal kjøpe en kat erstater å sette inn på passaten. Har hørt at på TDI så vil det bli litt effektøkning ved å bytte kat. men det som er tingen er at jeg ikke har lyst til å demontere den orginale katen med å kunne bytte den ut når jeg skal inn til eu-kontroll.

kan jo lage en hurtig kobling av noe slag, så det blir bare å løfte opp bilen og bytte på noen strakser...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få sveist inn no flenser, det er mye lettere å demontere de enn vanlige hun/han eksoskoblinger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller gjør som meg.... tømte kat`n og sklei igjennom eu-kontrollen uten og blunke:D

 

Kat`n ble tømt for at det var løst alt som var inne i den og da tok jeg sjansen på at det gikk bra.. og det har ikke vært noe problem..

Det eneste det gjorde meg oppmerksom på at turbo`n kanskje snart tok kvelden pga av at det hvinet litt mye i den på tomgang.:D men det er jo pga. at den ikke får noe motstand i kat`n.

Så det går bra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.