#1 Skrevet April 10, 2008 Har klart å knekke den ene senterkoppen til rs4(1) replika-felgene mine og trenger en ny en. Firmaet felgene er kjøpt av får ikke tak i disse lenger, og har hørt en del rundt om i drammens-området, men uten lykke. Jeg har forstått det slik at det er veldig mange forskjellige senterkopper til RS4-felgene. Den typen senterkopp jeg trenger består av 9 sorte skruehoder, der kun den ene er til å skru rast i felgen. Koppen blir hengende fast med to haker og den nevte sorte umbrako-skruen. Noen som vet hvor jeg kan få tak i eller har noe liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2008 Jeg er på jakt etter samme del.. Ingen som har noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2008 Jeg er på jakt etter samme del..Ingen som har noen tips? bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...