#1 Skrevet April 10, 2008 jeg skulle ha bytta mine 15 mm rh adaptere i noen på 20 mm slik at jeg får boltene nedi.. mine adaptere er laget for felger med utsparing til bolthodene (noe mine felger ikke har). Adapterene er kun prøvemontert og ikke brukt.. 139mm i diameter totalt og gjør om slik at jeg kan ha 4x100 felger på 4x108 boltsirkel.. Hadde vert supert om noen kunne tatt mine i inbytte slik at jeg slapp å legge ut flere tusen på nye.. Petter Bukkholm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2008 Har du hørt med Nordisk Felgimport.........??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2008 sendt mail til de ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2008 ta kontakt med Jon Gravir på forumet. Han kan sikkert hjelpe deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2008 da har jeg sendt en pm til han og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2008 om han ikke svarer (vet ikke hvor aktiv han er på forumet) tar du kontakt med ham i sjappa (Jon´s dekk og felg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...