Anbefalte innlegg

Vask:

Chemical guys citrus wash n gloss

Chencille wash mitt green

Grit guard bøtter

Dehydrator mf

Riccardo clay

Optimum car wash

Foam cannon til karcher

 

Lakk:

 

Menzerna powergloss

Menzerna 106FF

Jetseal

 

Ekstra:

 

Chemical guys silk shine

Optimum quick detailer

masse microfiber

 

Before:

 

DSC_1412.jpg

DSC_1413.jpg

DSC_1414.jpg

DSC_1417.jpg

DSC_1418.jpg

DSC_1419.jpg

DSC_1421.jpg

 

50/50:

DSC_1422.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobb Ketil!!

Bilde 4: Lenge siden det klistremerket var tatt av, kan se ut som det er tatt at mens bilen var møkkete. Eller er det bare gjenskinn i bilen som gjør det.. Eller var det så mye merker etter de klistremerkene??

 

Sett gjerne opp mer detaljert hvilke produkter du har brukt til hva i rekkefølge.. :)

Mange her inne som følger godt med på Bilpleie sidene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at forhandleren ville ha meg til å fikse bilene, var nettopp pga klistremerkene. De klarte ikke å fjerne forskjellen. Ikke jeg som tok av klistremerkene forresten ;) Men ja, bilen var et dass. Drepte to clay på den bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven... Har nesten aldri sett så ille merker etter klistremerker, og på så ny bil da..

Fytti, da har du gjort en skikkelig jobb! 2 claybarer på bilen tyder på sandpapir 80 :P

 

Jeg bruker Prikkbort som avfetting før clay.. Det reduserer mye på clayejobben, hva slags

avfetting bruker du.. hehe Navnene på produktene sier så lite uten betegnelse på hva de

brukes til..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skolebil, 2004 modell. Vasket med zalo, 4 ganger i uken. Gjør sitt med lakken det, hehe. Da blir det stor forskjell. Var litt oppgitt forhandleren når han ringte ja! Kommer en til i kveld, Audi A3. Den hadde de prøvd på, men ikke klart det.

 

Bruker ARO, men blandet ikke sterkt på denne. Så da tar den ikke mye asfalt. Prickbort er bra ja, men hadde nok ikke klart alt dette, hehe. Kan skrive hva de brukes til bak :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut Ketil!..

Fukt i lykta.?? Elsker disse lyktene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. Men da har du litt å gjøre! Regner med A3´n blir like strøken så kjør på..

Og som du sier, Prikkbort eller all annen avfetting klarer ikke å ta alt, men den

hjelper litt på vei.. På en bil som denne (A4´n) Som er som sandpapir er det litt

å grue seg til hvis man begynner med clay :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finere farge på den, blå metallic!

 

ble ferdig med den i dag, bytta a4n mot A3n i går formiddag.

 

Teaser:

 

DSC_1537.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til å se resten..

Og takk for at du slang på info om hvilke produkter til hvilke operasjoner :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.