#1 Skrevet April 10, 2008 Hvor enkelt er det å låse opp disse med uorginal nøkkel og hva kan i tillfelle gjøres? Kom nemlig ut i morges og fant bilen åpen og med alle vinduene åpnet (kun mulig med nøkkel). Og selfølgeligvis var dvd-anlegget BORTE.: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2008 Bump. er det ikke moen her som vet hva jeg bør gjøre? Det er jo ikke noe vits å montere et nytt anlegg hvis noen har en nøkkel som passer i dørene på min bil. Jeg kan like godt la vere å låse og sette opp lapp (bare forsyn dere) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2008 Så utrolig kjedelig Heine. Trenger ikke være noen som har nøkkel nødvendigvis, hørt om polakker som bruker no avansert utstyr for å låse opp biler, no frekvensomformer ellerno greier.. Veit du om det er flere i nærheten det har skjedd med? For om det er det er det vel en bande som lusker i området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2008 Det sto en golf (naboen sin) rett ved siden av min. Og den var urørt. Problemet er at "alle" vinduene mine var åpen. De lar seg kun åpne med nøkkelen i døra når tenningen er av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...