ledningsskjema til s2 og rs2??

Anbefalte innlegg

Hei..

Har et stort problem som jeg håper noen der ute kan hjelpe meg med!!

Driver med ledningsnette på bilen min (s2 coupe 92mod) Skal visst være byttet til rs2 ledningsnett..

Men finner ikke ut av allt.. Så er det noen som har skjema til s2 og rs2 der hadde det vært til super hjelp. Eller kansje noen som jobber på møller som kan sende til meg eller noe. Kan få betalt også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du finne ein del ledningsskjema her http://s2central.net/

har sett på de. men trenger noe bedre enn det.. Noe alla det de har på møller.

Men det får du jo ikke av de så klart da: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjemaene der er Audis egne papirer, og er de samme møller brukte før de etter all sannsynlighet ble kastet. ;) Hva er det du ikke finner ut av da? Stort sett alt av det som fins av info på ledningsnett til disse bilene ligger på S2central..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjemaene der er Audis egne papirer, og er de samme møller brukte før de etter all sannsynlighet ble kastet. ;) Hva er det du ikke finner ut av da? Stort sett alt av det som fins av info på ledningsnett til disse bilene ligger på S2central..

hmmm... Det som er probleme er at jeg bygger om til hiddensprut. Så da har jeg fjernet mye av det orginale motorledningsnette. Men noe av det skal jeg bruke. Så jeg tok avbiter`n og klippet av de ledningene som gikk til hjernen.. Så har jeg fått sammen det. Men ser nå at jeg mangler diverse kontakter..

Ting som mangler:

Kontakt til speedometer som sitter på kassa

Ryggelys kontakta som sitter på kassa

Så får jeg ikke bensinpumpa til å fungere (er det slik at den skal starte og gå noen sekunder når du slår på tenninga?)

Taklys innvendig mangler. Er en grønn 3pinns kontakt som kommer fra taket og ned under dashen til venstre. Finner ikke noe kontakt som skal kobles til den..

Så hadde vært kjekt med skjema.. Må være noen som sitter med dette???

Betaler gjerne vis noen har et bra skjema:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

^jepp, skal ligge en del under flow diagrams, evt i el. manualen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.