#1 Skrevet April 10, 2008 Har kjøpt meg Aerotwin "ombyggingsett" til bakruta på Passaten å lurer på ifra hvilken bil viskerbladet kommer ifra.......greit å vite den dagen jeg skal ha nytt. Delenummeret er : 7EO 955 425 (Viskerarmen har delenummer : 6Q6 955 707 C) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2008 til meg kom det 2005> modell polo når jeg søkte på viskerarmen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2008 Men det er viskerbladet jeg egentlig må vite hvilken bil det er ifra.........holdt på å hive posen viskerbladet kom i isted. Kom på det delenummeret er greit å ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2008 får desverre ingen treff. sikker på at det er hele nummeret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2008 får desverre ingen treff. sikker på at det er hele nummeret?Står ikke noe mere på posen.....org. VAG pose den kom i. Samme som med visker-armen...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 10, 2008 hmm. merkelig. får et helt annet delenummer på samme bildet når jeg søker på viskerarmen. men det må vell være fra en polo da sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 10, 2008 Her er et bilde av posen å det som står på lappen.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 10, 2008 bytta ut o med "null" og vips:) transporter, touran og caddy:) alle har de samme. 390-400 mm bladene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 10, 2008 bytta ut o med "null" og vips:) transporter, touran og caddy:) alle har de samme. 390-400 mm bladene Aha.....takk takk Da vet jeg hvilket viskerblad jeg skal ha!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 10, 2008 ingen årsak:) er så kjedeli på natta likevell:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 11, 2008 Er det ikke enklere å slenge en lapp med delenummeret i hanskerommet da. Så får du jo ihvertfall riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 11, 2008 Er det ikke enklere å slenge en lapp med delenummeret i hanskerommet da. Så får du jo ihvertfall riktig.Enklere å vite hvilken bil det er ifra synes jeg. En lapp kan fort bli vekke i hanskerommet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 11, 2008 Enklere å vite hvilken bil det er ifra synes jeg. En lapp kan fort bli vekke i hanskerommet. Klipp ut lappen fra posen, og legg den inn i service-heftet, så blir den ikke borte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 11, 2008 I følge http://wiki.tdiclub.nl/Passat3BAerotwinAchter er viskerbladet fra T5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 11, 2008 I følge http://wiki.tdiclub.nl/Passat3BAerotwinAchter er viskerbladet fra T5. regner jo uansett med at bladet passer til mange biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 11, 2008 Klipp ut lappen fra posen, og legg den inn i service-heftet, så blir den ikke borte Hehe det buler allerede ganske bra med div. papirer på senkesett og felger osv osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 12, 2008 Lage et dokument på pc'n hvor du skriver opp delenummer på slike slitedeler. Så er det bare å skrive en post-it lapp når du trenger nye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...