Topppakning klar til utskifting 2,2 20vt S4 92 ?

Anbefalte innlegg

opplevde her i går at S4en starta å kaste av vann. tydeligvis høyt overtryk i ekspansjons tanken.

eneste jeg synes er litt merkelig at den tynne lille slangen som kommer inn på øvresiden i framkant på tanken er veldig løs . Skal den være det ?

er en messing stuss eller ligende som stikker inn i tanken en 2 cm å den er helt løs da .

IM000293.JPG

IM000294.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den der skal vel ikke være så løs, nei. Mulig du må spandere på deg en ny tank ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlig at de der løsner, kjøp deg ny tank, ser litt freshere ut i motorrommet og da :) mener å huske de koster rundt 400.-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne skal ikke være løs.Hadde byttet ut den tanken var jeg deg.Koster ikke stort for en ny på quattroco f.eks.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den spruter det godt ut fra når stussen er løs.. Kjøp ny du ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og har samme problemet. går vell en 0,5dl i uka på det dær. er vann rundt heile tanken etter kjøring:P

og hvor selger de ny tank da?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker for god kunskap og hjelp :tilber:

ny tank ble bestil fra NBS ble en liten 300 lapp , så får en vel bare etterfylle så lenge

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.