#1 Skrevet April 10, 2008 opplevde her i går at S4en starta å kaste av vann. tydeligvis høyt overtryk i ekspansjons tanken. eneste jeg synes er litt merkelig at den tynne lille slangen som kommer inn på øvresiden i framkant på tanken er veldig løs . Skal den være det ? er en messing stuss eller ligende som stikker inn i tanken en 2 cm å den er helt løs da . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2008 Den der skal vel ikke være så løs, nei. Mulig du må spandere på deg en ny tank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2008 Vanlig at de der løsner, kjøp deg ny tank, ser litt freshere ut i motorrommet og da mener å huske de koster rundt 400.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2008 Denne skal ikke være løs.Hadde byttet ut den tanken var jeg deg.Koster ikke stort for en ny på quattroco f.eks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2008 Den spruter det godt ut fra når stussen er løs.. Kjøp ny du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 10, 2008 jeg og har samme problemet. går vell en 0,5dl i uka på det dær. er vann rundt heile tanken etter kjøring:P og hvor selger de ny tank da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 11, 2008 Takker og bukker for god kunskap og hjelp ny tank ble bestil fra NBS ble en liten 300 lapp , så får en vel bare etterfylle så lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 11, 2008 okey:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...