#1 Skrevet April 10, 2008 Hallais, som sagt, noen her som skal opp til Evje på Streetmeet på lørdag? Vurderer kanskje å ta turen selv da jeg skal jobbe i Arendal i helga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2008 Jeg hadde planer om det men kommer ikke så langt lengere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2008 Eg skal. Må bare få på sommarhjulene først:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2008 Jeg hadde dratt hvis jeg hadde hatt fri, men jeg jobber denne helga, så da utgår det for min del (som vanlig) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2008 Tror nok vi tar en tur, jeg og dani.. Kan jo være det er noe liv der?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2008 Og liv var det!! va himla morro, men VAG andelen kunne jo vært høyere. Fikk helsa på Bjørn Terje da, ikkje vanskelig å se han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...