#1 Skrevet April 11, 2008 Sku starte bilen idagtidlig men den var totalt strømtom. Var bare såvidt startern dro rundt, i ca 2 sek Skikkelig irriterende når det er slik. Har akkurat bytta batteri og dynamo så den biten sku være grei. Jeg aner ikke hva som tar strøm nå, mistenker sentrallåsen egentlig. Men hadde vært greit å finne ut av det. Noen som har gode forslag eller tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2008 Sentrallåsen stjeler vel ikke strøm sålenge pumpa ikke går. Få noen til å måle at bilen ladder slik den skal, selv om du har skifta dynamo. Du har ikke noe stereo greier som trekker strøm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2008 Hmm.. Samme skjedde meg i forrige uke.. Bytta batteri(8-9 år gmlt), og nå maler den som en katt igjen;) Du har ikke glemt å slå av kupèlyset eller noe, da? Brom, Brom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2008 Du hører jo også om sentrallåsen står og suser og går.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2008 Pumpa på sentrallåsen går ei lita stund etter at je låste igårkveld. Troor den gav seg før je gikk inn men litt usikker. Vet den har gått før og da har den jo tappet strøm. Men det var jo ifjor høst/tidlig vinter. Ikke hatt noe problem med det siden. Tror ikke det lille jeg har av anlegg skal trekke strøm men vet jo aldri. Skal få målt den å sjå hva den lader i helga. Kupelyset kan det ikke være, for det virker ikke Mulighet til å hjelpe meg med å starte Ørjan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2008 Pumpa på sentrallåsen går ei lita stund etter at je låste igårkveld. Troor den gav seg før je gikk inn men litt usikker. Vet den har gått før og da har den jo tappet strøm. Men det var jo ifjor høst/tidlig vinter. Ikke hatt noe problem med det siden. Tror ikke det lille jeg har av anlegg skal trekke strøm men vet jo aldri. Skal få målt den å sjå hva den lader i helga. Kupelyset kan det ikke være, for det virker ikke Mulighet til å hjelpe meg med å starte Ørjan? Kom til meg så kan du låne batteriet som står utkoblet i s2`n Funker sentrallåsen på alle dørene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 11, 2008 Kom til meg så kan du låne batteriet som står utkoblet i s2`n Funker sentrallåsen på alle dørene da? Kommer meg ingen stand. Står fast på jordet mellom Hamar og Stange Vet ikke om jeg skal ta sjansjen på å låse igjen bilen nå...Kjett om je ikke får oppat da men? Sentrallåsen funka på alle dørene idagtidlig da vi sku "dra" hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 11, 2008 Kommer meg ingen stand. Står fast på jordet mellom Hamar og Stange Vet ikke om jeg skal ta sjansjen på å låse igjen bilen nå...Kjett om je ikke får oppat da men? Sentrallåsen funka på alle dørene idagtidlig da vi sku "dra" hvertfall. Da henger ikke den igjen pga at det siger noe sted, min var det lekkasje og motor sto og gikk og gikk,s å jeg koblet ut til jeg fikk tak i ny heise greie til ene døra. Da var det problemet løst. Du kan vel trille i gang bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 11, 2008 Er jo bare å måle hvilken kurs det er som trekker strøm, så burde du finne synderen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 11, 2008 Da henger ikke den igjen pga at det siger noe sted, min var det lekkasje og motor sto og gikk og gikk,s å jeg koblet ut til jeg fikk tak i ny heise greie til ene døra. Da var det problemet løst. Du kan vel trille i gang bilen? Okå. Bra det ikke er sentrallåsen da. Har noe problemer å trille bilen opp bakken her, er ikke sterk nok Nå er je såpass grønn at hvor måler jeg hvilken kurs som trekker strøm? I sikringsboksen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 11, 2008 Okå. Bra det ikke er sentrallåsen da. Har noe problemer å trille bilen opp bakken her, er ikke sterk nok Nå er je såpass grønn at hvor måler jeg hvilken kurs som trekker strøm? I sikringsboksen? Da trillstarter du bakover det går det også Hvor du måler er vel i sikringsboksen vil jeg tro.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 11, 2008 Da trillstarter du bakover det går det også Hvor du måler er vel i sikringsboksen vil jeg tro.. hehe..det gjør det sikkert. Får hjelp av en bekjent i 2-3 tida, satser på det ordner seg da. Bør je kjøre en liten tur for at batteriet skal lade seg oppat? Dumt å få start på den og stoppe den att med en gong kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 11, 2008 hehe..det gjør det sikkert. Får hjelp av en bekjent i 2-3 tida, satser på det ordner seg da. Bør je kjøre en liten tur for at batteriet skal lade seg oppat? Dumt å få start på den og stoppe den att med en gong kanskje? Ta den en kjøretur du La den stå og gå hele tiden,da slipper du og tenke på at den ikke starter hehe, nei da.. men på en eller annen måte må du finne ut hva som er galt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...