#1 Skrevet April 11, 2008 Skal ha nye dekk til Audien, og har fått tilbud på Firenza-dekk (så langt det beste tilbudet) Men jeg er litt skeptisk, siden jeg ikke har hørt noe om dette merket før, noen som har erfaringer e.l. rundt de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2008 Jeg kjøpte firenza dekk til min p.g.a. det var billigt. Men kan ikkje forvente noe av di. Skulle tro at di skulle vere ok på vannplaning med det mønsteret, men det var det ikkje! Støyer som vinterdekk gjør di og: bråk : Kommer til og legge litt mer penger i dekk neste gong ja: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2008 Akkurat vannplaning kan være skummelt ja, selv om jeg har litt erfaring med det (Caravelle med nedslitte, gamle sommerdekk = vannplaning for ingenting) Støy plager meg ikke så veldig mye, da jeg vanligvis spiller musikk eller snakker med noen, men det er litt dumt det også ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2008 Kjøpte mine hos anker på kvala.4 dekk, 215/45/17 og betalte 4000. Får nok ein god del bedre dekk på nettet til samme pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...