#1 Skrevet April 11, 2008 Er det noen som har VAG-COM på Gjøvik som kunne tenkt seg å hjulpet meg litt i helga ? Skulle ha kodet om litt lys vertfall.. Svar her eller send SMS på 97757084 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2008 Jeg har... Bor på Lena. Send en melding eller ring før du evt. dukker opp hvis det er aktuelt- Mob.95166336 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2008 Helst ikke på Søndag, da jeg har bursdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2008 Hvis noen har med seg til biri imora så si ifra! skulle sletta en feil kode som ligger der bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2008 Eg har, så det er berre å ta kontakt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2008 Rakk dessverre ikke i helga, takk for tilbudet! Mener jeg møtte deg på Dokka søndagen Roar? Om du skal på Valdrestreffet kunne det vært en mulighet til å få koda litt dilldall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 18, 2008 Rakk dessverre ikke i helga, takk for tilbudet! Mener jeg møtte deg på Dokka søndagen Roar? Om du skal på Valdrestreffet kunne det vært en mulighet til å få koda litt dilldall.. Eg veit ikkje, men du kan jo komma på Mjøstreffet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...