#1 Skrevet April 11, 2008 Hei.. hva i huleste for en type er den pipen som man bruker på arp-boltene til toppen? trodde først det var noe hexagon greier, men nei. Og sist men ikke minst, hvor selges den? (biltema/torshov, osv osv?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2008 Det er en standard 12kant pipe, husker ikke størrelsen nå... Dersom du har fastnøkler så er det som regel 12kant. Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2008 på mine så var det 12 kant.. kan enten bruke 13mm eller 1/2 toms er Egentlig 1/2 toms.. men det blir vel 12,7mm så en 13mm går også JEg endte opp med å kjøpe en lang tynn 1/2toms pipe for å klare å komme til den siste som ligger inne i kroken på min 16v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2008 1/2" 12kantpipe. Slik ser den ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2008 på mine så var det 12 kant.. kan enten bruke 13mm eller 1/2 toms er Egentlig 1/2 toms.. men det blir vel 12,7mm så en 13mm går også JEg endte opp med å kjøpe en lang tynn 1/2toms pipe for å klare å komme til den siste som ligger inne i kroken på min 16v Blir ikke rett moment av å bruke 13mm, kjipt om det runder og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2008 1/2" 12kantpipe. Slik ser den ut Haha.. så bra bilde i bakgrunnen! Da får jeg shoppe en slik et sted... Takk for hjelpen alle mann! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 11, 2008 Haha.. så bra bilde i bakgrunnen! Da får jeg shoppe en slik et sted... Takk for hjelpen alle mann! Har ett par stykker jeg som du kan låne,ligger igjen etter fatters amcar dager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 11, 2008 Og jeg har til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 11, 2008 Og jeg har til salgs Og du holder hus på feil side av byen:p Quanta kosta? så kan jeg stikke på meko på Ruud etter jobberm:) Edit: Ruud hadde ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 11, 2008 13mm lang tolvkantpipe koster kroner 73,- Teng Tools. EDIT: Etter at jeg så litt nærmere på bildet som Ole la ut her,så ser jeg jo at det er bolten han holder,og ikke verktøyet som trengs til jobben. Hehe,så da har jeg ikke den infamøse pipa likevel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 11, 2008 Jan, skal til lommedalen i 22 tiden i kveld, kan møte meg i sandvika om du ikke får tak i. legger pipa i bilen jeg, så får du evnt plinge meg om du ikke får tak i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 11, 2008 om ikke kan du dra på biltema og kjøpe deg en 1/2" tolvkantpipe. ville heller ikke tatt sjansen på å brukt en 13mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 12, 2008 Etter at jeg så litt nærmere på bildet som Ole la ut her,så ser jeg jo at det er bolten han holder,og ikke verktøyet som trengs til jobben. Hehe,så da har jeg ikke den infamøse pipa likevel. Det er jo bilde av verktøyet Ole viser fram... Alle seriøse verktøyforhandlere har 1/2-tom 12-kant langpipe...det er jo ikke noe spesielt det Jan, det er jo en Wurth-avdeling rett ovenfor CC-vest, det er jo nesten der du jobber.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 12, 2008 Kan legge til jeg måtte bestille min litt lengre tynne pipe i 1/2 og den tok bare 6 dager å få levert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 12, 2008 Biltema hadde faktisk måtte selvsat kjøpe et sett med 8 piper(hvor 7 av de sikkert aldri blir brukt) Så nå er toppen på, strammet og klar for montering av furans dill og turbodall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...