#1 Skrevet Oktober 2, 2004 Har et par bakfangere liggendes som har diverse sprekker, noen som veit om firmaer som sveiser sånt bra i Oslo-Akershus område? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2004 *offtopic* Sigurd har du noen bilder av ur quattroen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2004 Onkelen min er sjef på Europark gardermoen, og bruker de gutta du mener til å reppe alt av skader på parkerte biler tror jeg. Han mente de ikke sveiset kun reppa bulker/riper. Høres jo allikevel ut som de muligens kan hjelpe de sprekkete fangerne mine... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2004 Hør med Multibil. De holder til i Bærum og reparerer alt av plast til bil. Multibil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2004 Takk, skal høre med dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...