#1 Skrevet April 11, 2008 Som tittelen sier så trenger jeg litt tips og råd til hvilken av de tre bildene under jeg skal satse videre og ting jeg burde endre eller legge til. Hvilken av de tre bilene hadde du lagt mest merke til på frk,s en bil messe?? takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2008 En flott rødfarge trekker masse oppmerksomhet, men felgene passer ikke til den bilen i det hele tatt.. rart å blande "tuner" felger på en klassisk amerikaner.. Edit: Så i tillegg ODR merket, en åpen roadster er vel neppe særlig egnet til et anlegg a 200.000.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2008 En flott rødfarge trekker masse oppmerksomhet, men felgene passer ikke til den bilen i det hele tatt.. rart å blande "tuner" felger på en klassisk amerikaner.. Edit: Så i tillegg ODR merket, en åpen roadster er vel neppe særlig egnet til et anlegg a 200.000.- Dette skal være en Show bil for nettop Pioneer med fullt odr annlegg så oppmerksomhet har alt å si i denne sammenhengen. Og nettop det med show er jo å gå litt nye veier så da kommer kanskje felgene mer på plass;) Er forresten ikke urealistisk store flelger på en cobra (dette er ikke en photoshop mod) Om det er pent eller ikke er opp til hver enkelt. Men det får deg garrantert til å ta en ekstra kikk, å da er jo oppdraget fullført;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2008 her er forresten orginal bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2008 som sagt, heller noen RÅ .US felger enn tuner felger som er bedre tilpasset i utseende av tyske\asiatiske biler.. i forhold til lyktene ville jeg gått for omega merket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2008 rød bil i alle fall!.. Og ikke røde felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 11, 2008 Mener det er litt for mye senk. Og ikke røde felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 11, 2008 Regner med at det er en Replica du skal "hore opp"? Kan på ingen måte begynne å ødelegge en orginalbil på denne måten! Personlig likte jeg best den hvite. Stemmer også for Omega merket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 11, 2008 Sånn lagde en rask forandring med nye felger og omega logoen i lyktene bare. OG det er ikke jeg som skal "hore opp" bilen. Det er Pioneer som skal lage ny demobil. Noen flere tips til forandringer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 11, 2008 siden du spør så Vil virkelig pioneer gjøre noe såppas drøyt med en bil som i utgangspunktet er noe av det råeste man kan ha? Altså, ingen ting vil noensinne toppe Shelby Cobra alikavel. Uansett hvor mye noen måtte prøve å "forfine" en Cobra. MY 50 cents. Syns fortsatt bilen er for mye senket, samt at felgene tar for mye av oppmerksomheten. Men det er kanskje grenseland til vulgært pioneer ønsker å oppnå? Tror ting som ville hjulpet er litt andre felger. Mere dekk. Mindre senk. Syns også den grillen med sin sortfarve forsvinner veldig i denne rødfarven. Og fronten på disse er jo bare en av mange ting som gjør disse innmari tøffe Men en ting som er sikkert er at den vil få oppmerksomhet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...