#1 Skrevet April 11, 2008 hello!! noen som har noen triks for og løsne bolt til remhjul som sitter på veiva!!! sitter jo som¤#"#"¤# dreier seg om en aan motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2008 Det er skrudd til med 350 Nm, så du får spenne det fast, og ta spenntak i gulvet, kjekken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2008 har prøvd det tøffen: smil :.. men probleme er og holde igjen motorn se!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2008 Nå er det vel 450Nm det er skrudd til med.. Finnes et eget verktøy til å holde igjen med.. Ellers så er det vel bare RÅ kraft som skal til . Jeg brukte bare et 1,5m rør som jeg tredde på latmannsarmen. Går også å sette bilen i gir . å trykke jævlig hardt på bremsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2008 350 på 10V, og 450 på 20V. Potet, potet... Uansett, så må du nok ut på jobben og smi til et verktøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2008 Og rundt 700 Nm på 2,5 tdi R5 Det beste tipset for ALLE er å legge inn bosted i sin profil, da er det kanskje noen snille sjeler som har nødvendig verktøy som bor i nærheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 28, 2008 går denne bolten den vanlige veien eller er den lings?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 28, 2008 Vanlige veien, men du "må" egentlig ha verktøy som det nevnes over her, hvis ikke kan du drite deg skikkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 28, 2008 Nå vet ikke jeg hvordan det er på disse motorene, men før på andre motorer har jeg fått hjelp av en ekstra mann som da har brukt et kubein til å holde igjen på svinghjulet (Via tannkransen) mens jeg har tatt i det jeg makter på krankdemperen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 28, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=116908&highlight=verkt%F8y mye man kan bruke til og holde igjen med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...