#1 Skrevet April 11, 2008 Hvor høy er en orginal golf 4? Måle metode senter/felg til topp skjermbue f.eks..? Tenkte å finne ut hvor mye min er senket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2008 En standard Golf IV 1,6 er 1444 mm høy:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2008 Altfor høy: haha :: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2008 En standard Golf IV 1,6 er 1444 mm høy:) har ikke en lettere måte å måle på da? vanskelig å måle fra bakken og til høyeste punkt på taket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2008 Hvor høy er en orginal golf 4? Måle metode senter/felg til topp skjermbue f.eks..?Tenkte å finne ut hvor mye min er senket Har en org en her hjemme så om jeg husker det i morgen kan jeg måle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 12, 2008 Har en org en her hjemme så om jeg husker det i morgen kan jeg måle hadde vært supert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...