Koblingsskjema eller tegning til cruise..?

Anbefalte innlegg

Noen som kan cruisecontroll til Audi? Har dette på min bil, en 92 modell 80 cab, men cruise virker ikke lenger. Har sjekka vacumklokke, slange, sikring, kontakt til den boksen foran i motorrommet, men ikke noe feil dær. Den virka fint i fjor, men funka bare mindre og mindre. Før kjente jeg et lite rykk i gasspedalen når jeg trykka på knappen på hendelen, hørte et lite klikk en plass under hanskerommet, men dette skjer ikke lenger...Noen som vet mer om dette, eller har et koblingssjema til dette??: vinke :: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bryteren bak bremsepedalen, hvordan skal den være justert? Skal den være sånn at den plasttappen akkurat tar i pedalen når den er helt tilbaketrekt? Sånn at det akkurat er kontakt mellom dem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter sjekk av alt som har med cruisen å gjøre, tok jeg til slutt ut bryteren som ligger bak bremsepedalen, smurte den opp, satte den inn, justerte den sånn passe, og vips, funka cruisecontrollen igjen..:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.