#1 Skrevet April 12, 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i nye motorfester til min Audi S3? De originale er ikke akkurat noe å skryte av! Skulle hatt noen som var litt mer holdbar. Har funnet en side f.eks: Men sulle hatt flere?? http://www.sfxperformance.com/parts/VFEVFA02-01.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2008 Noen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2008 har leita etter dette jeg også men finner kun dette festet, er jo dette som tar av for belastningen de andre holder jo nesten bare motoren oppe. veit ikke om dette stemmer, men en tankes som har slått meg er at de andre har mye med deformasjonen av bilen å gjøre ved kolisjon, mulig dette gjør at ingen vil lage noe annet. bare en tanke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2008 har leita etter dette jeg også men finner kun dette festet, er jo dette som tar av for belastningen de andre holder jo nesten bare motoren oppe. veit ikke om dette stemmer, men en tankes som har slått meg er at de andre har mye med deformasjonen av bilen å gjøre ved kolisjon, mulig dette gjør at ingen vil lage noe annet. bare en tanke Har sendt noen epost`er, får å få vite hva som egentli finnes av fester skal gi deg tilbakemelding om du oxo er intresert i nye fester. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...