#1 Skrevet April 12, 2008 har fått ned kassen på min s2 coupe nå. 5 trinns 91' coupe. tappet den for olje, men ingen spon i olje: klø : 1.2 og 3-gir fungerte under 1500rpm. over dette skrapet den. 4-5 og revers bare skraper og fungerer ikke! kan det være diffen som har tatt kveld? noen med lignende erfaring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2008 Samme som skjedde med min 5-trinns, men vet ikke hva det var? Byttet hvertfall kasse og den funker som den skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2008 ok, har ny kasse liggende, men hvordan røk din kasse til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2008 Jeg kjørte helt vanlig og skulle gire til 5, men da bare spratt den ut i fri. Da ble 4. borte og. Fikk så vidt klemt den i 3. og kjørt videre. Hvordan gikk ditt havari til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2008 Jeg kjørte helt vanlig og skulle gire til 5, men da bare spratt den ut i fri. Da ble 4. borte og. Fikk så vidt klemt den i 3. og kjørt videre.Hvordan gikk ditt havari til? ok, jeg hadde lagt den i 3.gir, gassa på og rundt 5000rpm, så smalt det og rasla noe jævli.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...