#1 Skrevet April 12, 2008 Hei.. Jeg sliter fortsatt med ulyd i RS2`n min.. Er det noen som har peiling på disse motorene som kan ta seg bryet å høre på motoren min?? Helst i Akershus/Oslo området.. Se min tidligere tråd: RS2 me tenningsbenk, bare å høgge?? Ole Jakob Aas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2008 hvaslags lyd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2008 Hvor holder du hus? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2008 Høres ut som tenningsbank når motoren jobber tungt på lavt turtall. Se tråden: RS2 me tenningsbank, for nærmere beskrivelse av lyden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2008 Link til tråden om tenningsbank: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=117731 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2008 Hei.. Jeg sliter fortsatt med ulyd i RS2`n min.. Er det noen som har peiling på disse motorene som kan ta seg bryet å høre på motoren min?? Helst i Akershus/Oslo området.. Se min tidligere tråd: RS2 me tenningsbenk, bare å høgge?? Ole Jakob Aas hei!kommer ann på hvor du bor,men kan sikkert høre på den! er vel egentlig ganske sikker på at det er rådebank ut ifra det det du skriver! ps:bor i ås mvh.kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...